Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Om oss!

Av Ebba och Jacqueline - 21 september 2011 16:00

HEJ HEJ!

Vi är två bästisar som heter Ebba och Jacqueline Vi gillar Justin Bieber  


Jacqueline:

Jag heter jacqueline och är 13 år!!! :) Jag har tre marsvin som heter: Mimmi, Muffins och kladdkaka!  På min fritid e jag med mina kompisar och går ut med grannens hund Bianca som är en blandning mellan shih tzu och något mer! Jag älskar hundar!!!!    


Ebba:

Hej! Jag heter Ebba. Jag är tretton år. JAg älskar att rida och köra agility. Det tycker jag är jätte roligt. Jag har tre djur, en katt, en hund och ett marsvin. Jag hade två innan, men det ena dog   Min katt heter Zezar och är grå, min hund heter Zally och är vit brun<3 Och mitt marsvin är vit,svart, brun, mitt andra oxå:) Jag saknar diig Molle  Jag har oxå en sköthäst :D Nicole heter hon =) Jag älskar att läsa och skriva :) Tycker det är jätte roligt! :))

Såååååå... Nu finns det inte så mkt mer om mig... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba och Jacqueline - 6 oktober 2011 16:14

Heeeeej! Förlåt att vi inte har lagt upp på länge  Men nu kommer det ju iallafall ett inlägg  Jaaag, Ebba ska åka på ridläger i helgen, ska bli skojjigt! LÄNGTAR! Jag ska oxå konfirmera mig! Super skojj, jag vet inte vem det är som ska lägga ut vecka...

Av Ebba och Jacqueline - 30 september 2011 14:35

Heej heeej! Vill bara berätta lite som hände igår, jag blev typ helt hypor och kom på jättedåliga "Alla barnen skämt". Verkligen jätte dåliga, som inte ens rimmade och gapflabbade åt de. Jacqe missade dom tuvärr, men endå! Haha! Idag ska jag ha filmk...

Av Ebba och Jacqueline - 26 september 2011 18:51

Hallå Bloggen! Idag hade vi studie dag så jag vaknade halv nio, sen kom Lisa och hennes mamma och hämtade mig. Vi skulle till eurostop och handla kläder! :) Sen va jag och Lisa till klockan fem för hon skulle och hälsa på valparna så dom vet vilke...

Av Ebba och Jacqueline - 26 september 2011 11:15

Hejsan! Det var en skojig dag igår, först var jag hos sköthästen sedan agility sedan var jag med en kompis en stund det var skojj!! :DD Vi har studiedag idag! YEY<3 Och det ska bli skojj! Först ska jag fågelskåda med en kompis, sedan vara med två ...

Av Ebba och Jacqueline - 23 september 2011 21:43

Hejsan Bloggen!   Idag har det varit skola till fem över ett! Nu e jag med min bästis Rikke besök gärna hennes blogg: Oscarochjag.bloggplatsen.se   Här kommer lite bilder på hennes djur!      Rikkes häst Oscar:   Rikkes hund Dina:   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är sötast?
 Justin Bieber
 Cody Simpson
 Eric Saade
 Jedward

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards